O tom, jak jsme vybudovali nejúspěšnějšího prodejce vozů na operativní leasing, jsme se s vámi už podělili v loňském článku.
Teď vám chceme ukázat, kam jsme se od té doby dostali za necelý rok.

Co je to BARTH Operák

BARTH Operák je exkluzivní operativní leasing pro soukromé osoby, podnikatele a firmy.
Web BARTH Operák jsme spustili v září roku 2016 a díky naší marketingové kampani se výsledky dostavily opravdu rychle – tento brand se dostal do obecného povědomí a lidé ho začali navštěvovat a objednávat si na něm ve velkém.

Jak jsme web vyladili

Web BARTH Operák vzniknul na velké myšlence a byl kvalitně zpracován, bylo však potřeba ho dále ladit
Ladit ho kvůli zvyšování návštěvnosti a tržeb, ladit ho proto, aby se o brandu vědělo a ladit ho kvůli konkurenci, která stále sílila.

Následující statistiky ukazují, jak se změnily základní statistiky webu po roce – srovnáváme leden 2017 a leden 2018
Leden 2017 je znázorněn oranžovou barvou a leden 2018 je znázorněn modrou barvou.

Takto se vyvinula návštěvnost webu za pouhý jeden rok:

Návštěvnost BARTH Operáku

Průběžně jsme sledovali statistiky – kdo na web chodí, odkud se na něj dostávají, co na něm dělají, kam klikají, co se návštěvníkům líbí a na co nereagují dobře – a postupně jsme přidávali nové funkce, upravovali jsme uživatelské rozhraní a ladili jsme všechny detaily.

Google Analytics je opravdu všemocný nástroj a když jsme porovnali základní statistiky za leden 2017 a leden 2018, zjistili jsme, že jsme udělali skok vpřed a že online marketing děláme tak, jak máme.
Mezi klíčovými hodnotami se nenašla jediná, která by na nás "svítila" červeně:

Statistiky webu Operák

Je to hezký nárůst, ale jak na tom byly poptávky odeslané přes web (konverze)?

V lednu tohoto roku se zvednul počet konverzí (odeslaných poptávek) o více jak 160 % – zvednul se tedy více jak 2,6×:

Počet konverzí BARTH Operáku

Web i nadále ladíme, optimalizujeme PPC kampaně, upravujeme uživatelské rozhraní, aby byl výběr vozidla a jeho nákup co nejjednodušší.
Díky online marketingu tak neustále zvyšujeme zisk společnosti.

S online marketingem rádi pomůžeme i vám.

Pomůžeme vám i s vaším webem. Kontaktujte nás:

Jaroslava Mojžíšová
Jaroslava Mojžíšová

e-mail: jaroslava.mojzisova@barth.cz
telefon: 778 454 435

Zdeněk Ceral
Zdeněk Ceral

e-mail: zdenek.ceral@barth.cz
telefon: 603 804 406

Adéla Žatečková
Adéla Žatečková

e-mail: adela.zateckova@barth.cz
telefon: 731 851 912

Josef Morkes
Josef Morkes

e-mail: josef.morkes@barth.cz
telefon: 605 221 053