Začátkem roku 2017 jsme obdrželi pozvánku do výběrové řízení na „Zajištění marketingu her VIII. Zimní olympiády dětí a mládeže ČR 2018“ konané v Pardubickém kraji.

Nabídka, zpracovaná obchodním týmem Pepy Morkese, obsahovala neuvěřitelných 18 stran zaplněných všemi požadovanými informacemi.

Zakázku jsme úspěšně vybojovali

Úsilí se nám vyplatilo, porazili jsme mnoho dalších oslovených reklamních agentur a výběrové řízení jsme vyhráli.
Mohli jsme se tedy pustit naplno do komplexní reklamní kampaně, která pokryla všechny možná média.

Venkovní reklama pro ODM 2018

Následovalo mnoho několikahodinových schůzek a jednání s radními a pracovníky Pardubického kraje a se zástupci Olympijského výboru České republiky, kde jsme ladili detaily dílčích částí marketingu Zimní olympiády dětí a mládeže 2018 a to jak možné technologie výroby, tak termíny plnění, které byly někdy hodně šibeniční.

V září jsme začali s realizací a 29. ledna 2018 jsme kampaň úspěšně dokončili.

Co všechno jsme realizovali

Odznak, taška a sportovní tunel s motivem ODM 2018
Reklamní předměty pro ODM 2018

Toto naše pětiměsíční maximální nasazení obsahovalo desítky a desítky hodin grafických a produkčních prací, hodiny brainstormingů, výroba desítek metrů bannerů, samolepek, roll-upů, muších křídel, několik set letáků a plakátů, pár tisíc plnobarevně potištěných igelitových tašek, multifunkčních šátků a batohů, tisíce brožur, venkovní reklamu v podobě billboardů a city-light vitrín, tisíce personalizovaných akreditačních karet.

Bannery pro PPC kampaň
PPC bannery pro olympiádu

Velkou částí naší práce byla elektronická bannerová kampaň, nasazení PPC reklamy, spolupráce s YouTubery a úspěšným olympionikem Josefem Dostálem a natočení a sestříhání několika prezentačních videí.

Video spot pro ODM 2018 a jedno z videí od youtubera Stejka
  

Dále jsme ještě pro Zimní olympiádu dětí a mládeže realizovali stovky reklamních předmětů, tisíce kulatých samolepek nebo třeba branding interiéru Kulturního domu v Ústí nad Orlicí.

Výsledkem této kampaně bylo to, že byla ODM videt všude, za její úspěšnost mluví také to, že byl celý pardubický zimní stadion zarezervovaný a lidé museli čekat venku, zda se jim uvolní místo a dostanou se na zahájení Zimní olympiády dětí a mládeže 2018.

Máte zájem o podobně úspěšnou reklamní kampaň? Kontaktujte nás:

Josef Morkes
Josef Morkes

e-mail: josef.morkes@barth.cz
telefon: 605 221 053

Web reklamní agentury